fredag

Power Point Præsentation af den akustiske guitar

Baggrund

Da jeg skulle træne at lave en præsentation i Power Point valgte jeg naturligvis et emne, hvor jeg må siges at være ekspert, nemlig guitaren. Det var egentlig ikke meningen, at den skulle bruges, det var bare en træning.
Men så har jeg tænkt meget på, hvordan det ofte er svært at få introduceret instrumentet for nybegyndere. Der er så meget ny information og for mange er det helt nyt, de har ikke altid den overordnede forståelse, der gør det lettere at fatte det specielle ved guitaren.
Så jeg besluttede at prøvekøre den for mit næste begynderhold på aftenskolen, men ak, så udbrød der tørkettider i den branche på grund af finanskrise, så ingen andre har set den end mig selv.
Nu har jeg så lagt den ud på mit musikværksted. Her håber jeg nu, at andre end mig selv kan få glæde af den.

Nybegynder på guitar

Dels kan jeg sige, hvis du er nybegynder, der endnu ikke eller kun lige akkurat er startet, så prøv at kik på den. Du får nogle oplysninger, der kan hjælpe dig til at forstå tingene lidt bedre. Især hvis du slet ikke har spillet noget andet instrument før, så kan den især være en hjælp til et indblik i de ting, som du ikke har fået via et andet instrument. Så tag en kikker

Guitarundervisere med begyndere

Du kan så også bruge den, hvis du er guitarunderviser og har begyndere. Ja, se bare hvad jeg skrev til begynderen i forrige afsnit, du skal tænke på, at de har ikke den viden på forhånd, som måske er en selvfølgelighed for dig. Du kan så downloade den og hvis du har mulighed for det, så vis den til dine begyndere første gang de møder. Hvis du selv kan lave præsentationer, så er du velkommen til at modificere den.
Så hent den og brug den

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen til at give en kommentar: